Informatie bestellingen Natuurvol

Op al onze bestellingen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.

Verzenden

Wanneer u op werkdagen voor 16.00 uur een bestelling in onze webshop doet, wordt uw bestelling, indien op voorraad, nog dezelfde dag verwerkt en verzonden. In de meeste gevallen ontvangt u uw bestelling de volgende dag al in huis. U ontvangt ’s avonds op de de dag van verzending per mail een bevestiging van PostNL dat uw bestelling is verzonden. Bestellingen gedaan op vrijdag na 16.00 uur, zaterdag en zondag worden, indien op voorraad, op maandag verwerkt en verzonden.

Bestellingen buiten Nederland

Leveringen naar landen, buiten Nederland, kunnen langer duren dan 5 werkdagen en worden verzonden via GLS of PostNL.

Bestelling (nog) niet ontvangen

Wanneer het door u bestelde artikel op voorraad is en u op een werkdag voor 16.00 uur heeft besteld, ontvangt u in de meeste gevallen uw bestelling de volgende dag in huis. Dit geldt niet voor leveringen buiten Nederland. Het kan gebeuren dat uw bestelling toch later geleverd wordt. Wij zijn voor de aflevering namelijk afhankelijk van PostNL voor bestellingen in Nederland en GLS en PostNL voor bestellingen buiten Nederland. Wij raden u aan 3 tot 4 dagen (5 werkdagen voor leveringen buiten Nederland) geduld te hebben. Uw bestelling wordt meestal alsnog bezorgd. Mocht u de bestelling dan nog niet ontvangen hebben, neem dan contact met ons op via info@natuurvol.nl

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@natuurvol.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag terugstorten, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Download hier ons retourformulier.

Klachten

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@natuurvol.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.